Te alkottál ma már?

2011. december 14., szerda

Lámpagyöngyök


Gyöngyőrületem odáig juttatott, hogy leültem a gázpalack mellé, életem, testi épségem kockáztatva elkészítettem első saját gyöngyeimet. Nem egyszerű és főleg nagyon forró, 900 fokon olvad az átkozott üveg, és törik, repül. Egy forró szilánk belém is repült, apróbb égési sérüléseket szenvedtem. Tehát, aki lámpagyöngyözik, tényleg vegye fel a köténykét, védőszemüveget!!!
Jó meló, érezni, ahogy folyékonnyá válik az üveg, hatalmunk van halmazállapot fölött.
Persze az csak hosszú órák gyakorlása után érhető el, hogy tényleg gömbölyű legyen a gyöngy, de ugye, mondhatjuk, hogy mi direkt akartunk csepp alakút, mert nekünk az tetszik.
A medáloknál még nagyobb változatosságot lehet elérni, bármilyen alakút készíthetünk (meg persze először főleg olyat, amilyenre sikerül)
Éljenek a lámpagyöngyök! És éljék túl a készítők :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése